Lietošanas Noteikumi

1. Vispārīgie noteikumi

1.1. Šie lietošanas noteikumi, turpmāk – Lietošanas noteikumi, nosaka tīmekļa lapas www.women.lv, turpmāk – Women veikalslietošanas un preču iegādes kārtību.

1.2.   SIA “WingsLogistic”, reģistrācijas Nr. 40203192551, adrese: ”Liepas iela A” – 3, Ogregals, Ogres nov., LV-5041, turpmāk – WingsLogistic, nodrošina Women veikalam pieejamo saturu un sniedz pakalpojumus saskaņā ar Lietošanas noteikumiem.

1.3.   Lietotājs ir rīcībspējīga fiziskā vai juridiskā persona, kas iepērkas Women veikalā vai izmanto citus Women veikala pakalpojumus. Nepilngadīgas fiziskās personas no 14 līdz 18 gadiem Women veikala pakalpojumus izmanto vienīgi ar vecāka vai aizbildņa atļauju, izņemot gadījumus, kad to rīcībā ir pašu ieņēmumi.

1.4.   Ja Lietotājs iegādājas Women veikala piedāvātās preces, Lietošanas noteikumi tiek uzskatīti par juridiski saistošu dokumentu, kurā noteiktas pušu tiesības un pienākumi, saistībā ar preču iegādi, samaksu par tām, kā arī preču piegādes un atgriešanas nosacījumi.

1.5.   Ja Lietotājs vēlas iegādāties preces Women veikalā, Lietotājam pirms preču iegādes ir pienākums iepazīties ar Lietošanas noteikumiem un pirms darījuma pabeigšanas apstiprināt šo iepazīšanos. Tādējādi, ja Lietotājs ir iegādājies preci Women veikalā, ir uzskatāms, ka Lietotājs ir iepazinies ar Lietošanas noteikumiem un tiem piekrīt. Vienlaikus, piekrītot Lietošanas noteikumiem, Lietotājs arī apstiprina, ka  tam ir tiesības reģistrēties un iegādāties preces interneta vietnē Women veikalā atbilstoši Lietošanas noteikumiem.

1.6.   Ja Lietotājs mēģina jebkādā veidā kaitēt Women veikala darbībai, stabilitātei, drošībai, vai citādi neievēro šos Lietošanas noteikumus, WingsLogistic ir tiesības atcelt Lietotāja reģistrāciju vai citādi ierobežot Lietotāja piekļuvi interneta vietnei Women veikals.

1.7.   WingsLogistic patur tiesības jebkurā brīdī vienpusēji grozīt un papildināt Lietošanas noteikumus. Lietotājam iepērkoties Women veikalā, tiek piemēroti Lietošanas noteikumi redakcijā, kas ir spēkā preču pasūtīšanas brīdī, tādēļ Lietotājam ir jāiepazīstas ar Lietošanas noteikumiem katrā iepirkšanās reizē.

1.8.   WingsLogistic patur tiesības mainīt preču cenu, vai arī noteikt precēm speciālo cenu. Preces Lietotājam tiek pārdotas par cenām, kas ir spēkā preču pasūtījuma veikšanas brīdī.

2.   Personas datu aizsardzība

2.1. Iepirkties Women veikalā var kā viesim un kā reģistrētam Lietotājam. Lai reģistrētos Women veikalā, Lietotājam ir jānorāda vismaz vārds, uzvārds, e-pasta adrese, kā arī jāievada parole. Ar reģistrēšanos vietnē Women veikls uzskatāms, ka Lietotājs (fiziskā persona) ir piekritis savu personas datu apstrādei normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un saskaņā ar WingsLogistic Privātuma politiku – tādā apjomā, kādā Lietotājs sniedzis personas datus. Lai atkārtoti ienāktu vietnē Women veikals konkrētajā Lietotāja profilā, Lietotājam atbilstošos laukos jāievada reģistrētais e-pasts un parole.

2.2. Veicot pirkumu Women veikalā, Lietotājam ir obligāti jāievada savs vārds, uzvārds, preces piegādes adrese, tālruņa numurs un e-pasts, jo šie dati WingsLogistic nepieciešami preču pirkuma līguma noslēgšanai ar Lietotāju un lai varētu nodrošināt saziņu ar Lietotāju, kā arī preču piegādi Lietotājam.

2.3. Lietotājs ir pastāvīgi pilnībā atbildīgs par reģistrācijas formā norādīto datu pareizību, kā arī par sniegto datu pareizību, veicot pirkumu Women veikalā. Ja Lietotājs reģistrācijas formā vai, veicot pirkumu, norādījis neprecīzus vai nepareizus datus, vai vēlāk personas datu izmaiņu gadījumā nav tos aktualizējis Women veikala vietnē, WingsLogistic nav atbildīgs par datu nepareizību un no tā izrietošajām sekām un ir tiesīgs pieprasīt no Lietotāja tiešo zaudējumu kompensāciju. Lietotājam ir tiesības jebkurā brīdī savā Women veikala profilā labot, dzēst vai papildināt personas datus vai prasīt WingsLogistic personas datu labošanu, dzēšanu vai papildināšanu atbilstoši klienta norādēm saskaņā ar Privātuma politiku.

2.4. Reģistrējoties Women veikalā, Lietotājs ir atbildīgs par savu reģistrācijas datu drošību un apņemas tos uzglabāt un nenodot trešajām personām. Ja reģistrācijas datus izmanto kāda trešā persona, viņš tiek uzskatīts par Lietotāju. Ja Lietotājs pazaudē reģistrācijas datus, vai arī Lietotājam rodas aizdomas par to, ka viņa reģistrācijas datus varētu būt ieguvusi trešā persona, Lietotājam ir nekavējoties jāinformē par to WingsLogistic izmantojot saziņas līdzekļus, kur ir norādīti Women veikala kontakti kuri ir atrodami mājas lapas pašā apakšā (Footer).

2.5. Lietotājs piekrītot šiem Lietošanas noteikumiem un Privātuma politikai, piekrīt, ka uz norādīto e-pastu tiks nosūtīti paziņojumi, kas nepieciešami pasūtījuma, apmaksas un piegādes informācijas sniegšanai.

2.6. WingsLogistic garantē, ka Lietotāja dati tiks izmantoti tikai preču iegādes un tiešā mārketinga nolūkos.

2.7. WingsLogistic apņemas nodrošināt Lietotāja sniegto personas datu konfidencialitāti un aizsardzību, un apņemas neizpaust Lietotāja personas datus trešajām personām, izņemot WingsLogistic partneriem, kas nodrošina preču piegādi Lietotājam, vai sniedz citus ar pasūtījumu izpildi saistītos pakalpojumus, kā arī valsts institūcijām normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un ja tam ir likumīgs pamats.

2.8. Preces piegādes brīdī preces saņēmējam var tikt lūgts uzrādīt personu apliecinošu dokumentu, lai noskaidrotu personas identitāti.

3.   Pirkuma – pārdošanas līguma noslēgšana

3.1. Lietotājs var iegādāties preces vietnē Women veikals neierobežotu reižu skaitu.

3.2. Preces pirkuma līgums starp WingsLogistic un Lietotāju tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Lietotājs, izvēloties preci(-es), ir izveidojis iepirkumu grozu un noklikšķinājis uz “noformēt pasūtījumu”. Lietotājam ir pienākums Lietošanas noteikumos paredzētajā kārtībā un termiņos samaksāt par precēm.

3.3. Pirkuma līgumi tiek reģistrēti un glabāti Women veikala datu bāzē.

3.4. WingsLogistic piekrīt piegādāt Lietotāja pasūtītās un apmaksātās preces uz Lietotāja pasūtījumā norādīto adresi, pamatojoties uz nosacījumiem, kas noteikti Lietošanas noteikumu 5. punktā.

3.5. Ja WingsLogistic neizdodas sazināties ar Lietotāju 3 (trīs) darba dienu laikā kopš pasūtījuma noformēšanas, pasūtījums tiek atcelts, WingsLogistic atmaksā Lietotājam atpakaļ naudu tikai par preci, bet piegādes maksa netiek atmaksāta.

3.6. Ārkārtas situācijā, kad neparedzētu apstākļu dēļ WingsLogistic nevar nodrošināt interneta vietnē Women veikals iegādātās preces piegādi, WingsLogistic apņemas piedāvāt līdzīgu produktu. Ja Lietotājs nepiekrīt, WingsLogistic atmaksā Lietotājam par nepieejamo preci samaksāto naudu pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) kalendāro dienu laikā no brīža, kad Lietotājs atsakās no līdzīga produkta.

4.  Preču cenas un samaksas kārtība

4.1. Preču cenas interneta vietnē Women veikals norādītas euro, PVN ir iekļauts cenā.

4.2. Lietotājs maksā par precēm, šādos veidos:

4.2.1. izmantojot internetbankas “paysera” pakalpojumus (pasūtot preci);

4.2.2. ar bankas pārskaitījumu (pasūtot preci);

4.2.3. ar kredītkarti (pasūtot preci);

4.3. Ja ir izveidojusies pārmaksa par precēm, WingsLogistic to atmaksā Lietotājam ar pārskaitījumu uz bankas kontu, no kura Lietotājs veica samaksu par precēm. Ja pārmaksa izveidojusies, izmantojot citu maksāšanas veidu, Lietotājam ir jāiesniedz WingsLogistic rakstveida iesniegums, norādot bankas konta numuru, uz kuru WingsLogistic jāpārskaita Lietotājam pārmaksātā naudas summa.

5.   Preču piegāde

5.1. Lietotājs, izvēloties piegādes veidu, apņemas norādīt precīzu piegādes adresi.

5.2. Preces Lietotājam var piegādāt WingsLogistic vai viņa pilnvarots pārstāvis.

5.3.  Lietotājs apņemas savas pasūtītās preces pieņemt no kurjera.

5.4  Ja Lietotāja pasūtījuma summa ir vairāk par 100,00 EUR (viens simts euro un 00 euro centu),  tad preču piegāde Lietotājam ir bezmaksas. WingsLogistic patur tiesības jebkurā brīdī pēc saviem ieskatiem mainīt minimālās pasūtījuma summas apmēru, sākot no kuras piegāde ir bezmaksas.

5.5. WingsLogistic darīs visu iespējamo, lai nodrošinātu to, ka pasūtītās preces tiktu piegādātas pēc iespējas ātrāk. Aptuvenais piegādes laiks pa Latvijas teritoriju 2-3 (divas līdz trīs) darba dienas pēc pirkuma pabeigšanas.

5.6. Ja Lietotāja norādītajā piegādes adresē Lietotājs nav sastopams, WingsLogistic ir tiesības preces nodot personai, kura saņemšanas brīdī ir informēta ar pasūtījuma nummuru  piegādes adresē, kā arī ir sasniegusi pilngadību, bet Lietotājam nav tiesību izteikt WingsLogistic jebkādas pretenzijas par preču piegādi neatbilstošai personai.

5.7. Ja preču piegāde Lietotājam nav iespējama Lietotāja vainas vai no Lietotāja atkarīgu apstākļu dēļ (Lietotājs ir norādījis nepareizu adresi, norādītajā adresē Lietotājs nav sastopams, norādītajai adresei nevar piekļūt u. c.), preces netiek sūtītas atkārtoti, bet pasūtījums tiek atcelts. Šādā gadījumā WingsLogistic atmaksā Lietotājam atpakaļ naudu tikai par preci, bet piegādes maksa netiek atmaksāta.

5.8. Pēc preču saņemšanas Lietotājs vai viņa pārstāvis pārbauda preču atbilstību pasūtījumam un preču piegādātāja norādītajā veidā un vietā parakstās par preču saņemšanu. Parakstoties par preču saņemšanu, Lietotājs vai viņa pārstāvis apliecina, ka preces tam ir nodotas labā un preču pirkuma līgumam atbilstošā stāvoklī. Visos gadījumos, kad kurjers Lietotājam piegādā preci, kuras iepakojums ir saburzīts, slapjš vai citādi bojāts no ārpuses, Lietotājam sūtījuma saņemšanas apstiprinājumā jānorāda (jāuzraksta komentārs), vai jāuzraksta atsevišķs akts par šādiem defektiem. Lietotājam tas jādara kurjera klātbūtnē. WingsLogistic neatbild par tādam preču nepilnībām, kas bija acīmredzamas piegādes brīdī, bet netika norādītas preču piegādes apstiprinājumā. Preču piegādes pavaddokumentu WingsLogistic pievieno pie preču sūtījuma vai arī nosūta to elektroniski uz Lietotāja norādīto e-pastu pēc apstiprinājuma saņemšanu par preču piegādi Lietotājam.

6.   Preču kvalitāte

6.1.  Visu Women veikala pārdodamo preču īpašības ir norādītas preces aprakstā pie katras preces. WingsLogistic nodrošina Women veikalā pārdodamo preču galveno īpašību (informācija par ražotāju, modelis, krāsa, tilpums u.tml.) atbilstību faktiskajām preču īpašībām un līguma noteikumiem. Kritēriji preces atbilstībai līguma noteikumiem norādīti Patērētāju tiesību aizsardzības likumā.

6.2.  Vietnē Women veikals nopērkamajām precēm tiek piemērota attiecīgajos tiesību aktos noteiktā garantija.

6.3. Ja pēc preces saņemšanas Lietotājs (6.sadaļas izpratnē patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē – fiziskā persona, kas iegādājas preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību) konstatē, ka prece neatbilst līguma noteikumiem, tad Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktajā kārtībā divu gadu laikā no preces saņemšanas dienas Lietotājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu WingsLogistic par preces neatbilstību līguma noteikumiem. Prasījuma pieteikumu Lietotājs iesniedz WingsLogistic divu mēnešu laikā no dienas, kad atklājis preces neatbilstību līguma noteikumiem.

6.4. Pēc 6.3.punktā noteiktā termiņa beigām Lietotājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu par preces neatbilstību līguma noteikumiem, ievērojot preces garantijas termiņu.

6.5. Līguma noteikumiem neatbilstošas preces gadījumā Lietotājs ir tiesīgs lūgt, lai WingsLogistic veic vienu no šādām darbībām:

1) novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem;

2) apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;

3) attiecīgi samazina preces cenu;

4) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.

6.6. Vispirms Lietotājs ir tiesīgs lūgt WingsLogistic bez atlīdzības novērst preces neatbilstību līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmainīt pret līguma noteikumiem atbilstošu preci, izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams vai ir nesamērīgi (nesamērīgi, ja tas rada WingsLogistic izmaksas, kas nav samērīgas ar citu 6.5.punktā norādīto alternatīvo līdzekli, ņemot vērā preces vērtību bez neatbilstības, neatbilstības nozīmību un to, vai alternatīvā līdzekļa izmantošana nerada patērētājam būtiskas neērtības).

6.7. Ja nav iespējams novērst preces neatbilstību līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmainīt pret līguma noteikumiem atbilstošu preci, tad Lietotājs ir tiesīgs lūgt, lai WingsLogistic attiecīgi samazina preces cenu vai atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu. Samazinot cenu vai atceļot līgumu un atmaksājot naudas summu, WingsLogistic var ņemt vērā preces nolietojumu vai labumu, ko Lietotājs guvis, lietojot preci, un par ko līgumslēdzējas puses ir vienojušās.

6.8. Maznozīmīgas preces neatbilstības līguma noteikumiem gadījumā (tā būtiski nepazemina preces pamatfunkciju izpildes kvalitāti vai lietošanas īpašības un to var novērst, neradot vizuāli konstatējamas izmaiņas preces ārējā izskatā) un tādas, kas nevar būtiski ietekmēt Lietotāja iespējas preci izmantot, Lietotājs nevar prasīt, lai WingsLogistic atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu.

6.9. Iebildumus un lūgumus par preces neatbilstību līguma noteikumiem Lietotājs var izteikt WingsLogistic gan mutvārdos, gan rakstveidā, nosūtot iesniegumu WingsLogistic uz adresi Tirgoņu iela 8, Ogre, LV-5001. Pēc iebildumu izvērtēšanas WingsLogistic sniedz Lietotājam atbildi. 

7.   Atteikuma tiesības un preču atgriešana

7.1. Ja Lietotājs ir patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē (fiziskā persona, kas iegādājas preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), tad 7.sadaļā noteiktajā kārtībā Lietotājs (patērētājs), nesniedzot nekādu pamatojumu, var izmantot atteikuma tiesības. Ievērojot Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” nosacījumus, patērētājam ir tiesības 30 kalendāro dienu laikā no preces/preču piegādes brīža atkāpties no pirkuma līguma, iesniedzot WingsLogistic iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu.

7.2. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Lietotājam ir jārīkojas kādā no šiem veidiem:

7.2.1. Lietotājs elektroniski e-pastā nosūta paziņojumu uz WingsLogistic e-pastu: info@women.lv. E-pasta paziņojumā  Lietotājs norāda atgriešanas objektu (preces nosaukumu), pasūtījuma numuru un bankas konta numuru, uz kuru Lietotājs vēlas saņemt atpakaļ par atgriežamajām precēm samaksāto naudas summu. Nosūtot atteikumu uz WingsLogistic e-pastu. Par elektroniskā formā uz e-pastu saņemtu iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu WingsLogistic nekavējoties pēc tā saņemšanas paziņo Lietotājam;

7.2.2. Lietotājs caur savu profilu vietnē Women veikals aizpilda atteikuma pieteikumu. Lai izmantotu atteikuma tiesības šādā kārtībā, Lietotājs vispirms pieslēdzas savam lietotāja profilam vietnē Women veikals, izvēlas konkrēto pasūtījumu, kurā nopirktās preces vēlas pilnībā vai daļēji atgriezt, un atzīmē, kuras preces un kādā daudzumā Lietotājs vēlas atgriezt preces WingsLogistic. Pēc atgriežamo preču nosaukuma un daudzuma norādīšanas Lietotājam ir obligāti jānorāda bankas konta numurs, uz kuru Lietotājs vēlas saņemt atpakaļ par atgriežamajām precēm samaksāto naudas summu, kā arī Lietotājam ir jānorāda veids, kādā Lietotājs preces atgriezīs WingsLogistic (pats nogādās Wingslogistic ofisā, nodos kurjeram vai ievietos pakomātā). Pēc izvēles Lietotājs var norādīt preču atgriešanas iemeslu. Pēc šo datu ievadīšanas Lietotājs apstiprina atgriešanas pieteikumu un Lietotāja izvēlētajā veidā atgriež preces WingsLogistic nekavējoties, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā no atteikuma pieteikuma nosūtīšanas dienas. Kad WingsLogistic būs saņēmis atpakaļ Lietotāja atgrieztās preces, WingsLogistic nosūtīs Lietotājam apstiprinājumu par preču saņemšanu.

7.3. Uzskatāms, ka Lietotājs ir ievērojis atteikuma tiesību termiņu (30 dienas), ja Lietotājs paziņojumu par atteikuma tiesību izmatošanu nosūta WingsLogistic kādā no Lietošanas noteikumu 7.2.punktā norādītajiem veidiem pirms atteikuma tiesību termiņa beigām. Strīdu gadījumā Lietotājam ir pienākums pierādīt atteikuma tiesību izmantošanas faktu un termiņu.

7.4. Lietošanas noteikumu 7.2.1.punktā norādītajā kārtībā pēc informācijas par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtīšanas Lietotājs nosūta preci pa pastu atpakaļ WingsLogistic, nodrošinot preces piegādi šādā adresē:Tirgoņu iela 8,Ogre, LV-5001, bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā, vai arī minētajā termiņā patstāvīgi nogādā preci uz WingsLogistic minēto adresi.  Šis termiņš ir uzskatāms par ievērotu, ja Lietotājs preces nosūta atpakaļ pirms 30 dienu termiņa beigām. Lietotājam ir pienākums saglabāt pierādījumu par preču atpakaļ nosūtīšanas datumu. 

7.5. Ja Lietotājs izmantojis Omniva, Venipack, Pasta kurjera vai pakomāta pakalpojumu preces saņemšanai, abos Lietošanas noteikumu 7.2.punktā minētajos veidos Lietotājs ir tiesīgs nosūtīt preci atpakaļ WingsLogistic.

7.6. WingsLogistic bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saņēmis Lietotāja iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu, atmaksā Lietotājam viņa samaksāto naudas summu, tajā skaitā par preču piegādi samaksātos piegādes izdevumus. Atmaksājamo naudas summu WingsLogistic pārskaita uz bankas kontu, ko Lietotājs norādījis, izmantojot atteikuma tiesības.

7.7. Ja Lietotājs preču pasūtīšanas brīdī bija skaidri izteicis vēlmi preces saņemt, izmantojot tādu piegādes veidu, kas nav WingsLogistic piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids, WingsLogistic nav pienākuma atmaksāt Lietotājam piegādes papildu izdevumus.

7.8. WingsLogistic patur tiesības aizturēt par preču pirkumu samaksātās naudas summas atmaksu Lietotājam līdz brīdim, kad WingsLogistic būs saņēmis no Lietotāja tā atgriezto preci vai arī būs saņēmis Lietotāja apliecinājumu par to, ka Lietotājs preci ir nosūtījis atpakaļ WingsLogistic, atkarībā no tā, kura darbība ir veikta agrāk.

7.9. Preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas sedz Lietotājs. Ja preci tās īpašību dēļ nevar nosūtīt atpakaļ pa pastu, patērētājs sedz visas ar preces atpakaļatdošanu saistītās izmaksas.

7.10. Lietotājs atteikuma tiesības var izmantot, ievērojot šādus nosacījumus:

7.10.1. atgrieztajai precei(-ēm) jābūt oriģinālā iepakojumā un Lietotājs nav atvēris iepakojumu precei;

7.10.2. prece nedrīkst būt bojāta;

7.10.3. prece nav lietota, nav zaudējusi tirdzniecības izskatu (saglabātas etiķetes, drošības plēvītes u.c.) (tas neattiecas uz jau piegādes laikā bojātu preci, par kuru pie preces saņemšanas apstiprinājuma Lietotājs ir norādījis iebildumus);

7.10.4. atpakaļ sūtāmai precei jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tā bija saņemšanas brīdī.

7.11. WingsLogistic ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ preci, ja netika ievēroti termiņi attiecībā uz preces atgriešanu.

7.12. Lietotājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Lietotājs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai. Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u. c.) un nelietotām. Prece ir jāatdod tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tā tika saņemta, noteikti atdodot preces iegādāšanās dokumentu un citus preces piederumus, kas tai bija pievienoti tās saņemšanas brīdī. Ja prece nav pilnībā komplektēta, ir sabojāta, nekārtīga vai nav atbilstoši iepakota, WingsLogistic ir tiesības nepieņemt preci, kā arī neatmaksāt Lietotājam par preci samaksāto naudu.

8.   Informācijas apmaiņa

8.1. WingsLogistic sazinās ar Lietotāju, izmantojot e-pastu, pasta adresi vai tālruņa numuru. Lietotājs var izmantot jebkādus saziņas veidus, kur ir norādīti Women veikala kontakti kuri ir atrodami mājas lapas pašā apakšā (Footer).

9.   Atbildība

9.1. WingsLogistic ir atbrīvots no jebkādas atbildības visos gadījumos, kad zaudējumi rodas sakarā ar to, ka Lietotājs rīkojas pretēji Lietošanas noteikumos norādītajai Women veikala lietošanas kārtībai.

9.2. Rodoties zaudējumiem, vainīgā puse atlīdzina otrai pusei tiešos zaudējumus.

9.3. Women veikals nav atbildīgs par Women veikala attēlos redzamo preču nebūtisko īpašību (faktiskais izmērs, formas vai toņa nianses u.tml.) neatbilstību faktiskajām preču īpašībām Lietotāja izmantotās ierīces ekrāna parametru, apgaismojuma vai jebkādu citu līdzīgu ārēju apstākļu dēļ.

9.4. WingsLogistic nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus WingsLogistic saprātīgas kontroles, kas ietver, bet neaprobežojas ar streikiem, valdības rīkojumiem, karadarbību vai nacionālā mēroga ārkārtas stāvokli, terorisma draudiem vai terorisma aktiem, vides vai klimata anomālijām, neizpildi no trešo personu puses, traucējumiem interneta savienojumā, kā arī datoriekārtu un programmatūras atteici. Šādu nepārvaramas varas apstākļu gadījumā WingsLogistic centīsies novērst radušos kavējumus pēc iespējas ātrāk.

10.  Citi noteikumi

10.1. Attiecības starp Lietotāju un WingsLogistic regulē Lietošanas noteikumi, kā arī Latvijas Republikas tiesību akti.

10.2. Ja pasūtījums ir noformēts uz fizisko personu un saņemšanas vieta ir uz vietas, pasūtījuma saņemšanai pietiekami nosaukt tikai pasūtījuma ID numuru. Šajā gadījumā pasūtījumu varat saņemt Jūs vai trešā persona, kas zina pasūtījuma ID numuru.

10.3. Pasūtījumu ir iespējams izsūtīt arī uz ES valstīm, Skandināvijas un 3 valstīm. Mēģinot iegādāties preci(-es) nav iespējama piegāde uz Jūsu atzīmēto valsti tādā gadījumā ir atsevišķi jāsazinās ar mūsu menedžedri pa e-pastu info@women.lv, lai Women veikals varētu nekovējoties risinat šo jautājumu.

10.4. Radušos jautājumu vai domstarpību gadījumā, Lietotājs telefoniski vai izmantojot e-pastu sazinās ar WingsLogistic klientu apkalpošanas servisu. Visas radušās domstarpības puses pēc iespējas risina pārrunu ceļā. Lietotājam, kurš ir patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē (fiziskā persona, kas iegādājas preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), ir iespēja īstenot un aizsargāt savas patērētāja likumīgās tiesības Patērētāju tiesību aizsardzības likumā un ar to saistītajos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. Ja vienošanās netiek panākta, strīds tiek nodots izskatīšanai tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktos noteikto kārtību.

10.5. Gadījumā, ja Jūs nevarat saņemt preci noteiktajā laikā, lūdzu, paziņojiet to mūsu operatoriem zvanot tālr. +371 20038780 un mēs ar Jums vienosimies par piegādes laika pārcelšanu.

 

Norādījumi par atteikumu

Atteikuma tiesības

Ja Klients ir patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē (fiziskā persona, kas iegādājas preci(-es) nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko darbību), Klients var izmantot atteikuma tiesības. Ievērojot Latvijas Republikas Ministru Kabineta Noteikumiem Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” nosacījumus, patērētājam ir tiesības 30 (drīsdesmit) kalendāro dienu laikā atgriezt Women veikals iegādāto preci  SIA “WingsLogistic”  īpašumā.

Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beigsies pēc 30 (drīsdesmit) kalendārām dienām, sākot no dienas, kad Klients ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs, un ko Klients norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā.

Klients informē WingsLogistic par atgriešanu paziņojot par to rakstiski (info@women.lv) norādot atgriešanas objektu un pasūtījuma numuru. Atgriežot preci(-es) Klients var izmantot atteikuma veidlapas paraugu vai to izdrukāt pieprasot to mūsu menedžerim pa e-pastu info@women.lv, obligāti norādot bankas konta numuru.

Atteikuma radītās sekas

Ja Klients atteiksies no šā līguma, WingsLogistic atmaksās visus no Klienta saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Klients izmantoja sākotnējam darījumam, ja vien Klients nav skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi. Jebkurā gadījumā no Klienta saistībā ar šādu atmaksāšanu netiks iekasēta nekāda maksa. WingsLogistic var aizturēt atmaksājumu līdz brīdim, kad būs saņemtā prece(-es) atpakaļ vai, kad Klients būs iesniedzis apliecinājumu par to, ka prece(-es) ir nosūtītas atpakaļ, atkarībā no tā, kura darbība tiek izpildīta agrāk.  

Klients preces nosūta uz WingsLogistic adresi: Tirgoņu iela 8, Ogre, LV-5001 bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 30 (drīsdesmit) kalendāro dienu laikā no dienas, kad Klients WingsLogistic paziņoja savu lēmumu atteikties no šā līguma. Termiņš būs ievērots, ja Klients preci(-es) nosūtīs atpakaļ pirms 30 (drīsdesmit) kalendāro dienu termiņa beigām.

Preču atgriešana notiek, ievērojot šādus nosacījumus:

–          atgrieztajai precei(-ēm) jābūt oriģinālā iepakojumā;

–          preces nedrīkst būt bojātas;

–          preces nav lietotas, nav zaudējušas tirdzniecības izskatu (saglabātas etiķetes, drošības plēvītes u.c.), (tas neattiecas uz jau sabojātie produktiem piegādes laikā);

–          atpakaļ sūtāmai precei(-ēm) jābūt tādā pašā stāvoklī kāda tā bija to saņemot;

–          Klientam jāsedz tiešās atgriešanas izmaksas. 

Klienta ir atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču veidu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos.